Çorlu Bosch Kombi Servisi
Telefon: 0282 263 22 96
Hizmetlerimiz ve Avantajlarımız
Çorlu Bosch Kombi Servisi olarak, Çorlu ve kapsamlı kombi bakımı, onarımı ve montajı konusunda uzman ekibimizle hizmet veriyoruz. Müşteri hacmini ön planda tutarak, hızlı ve etkili çözümler sunmayı hedefliyoruz. Bosch markasının sunduğu üstün kaliteyi, birçok cihazlarımızla bir araya getirerek kombinizin en verimli şekilde çalışmasını sağlar.
Hizmetlerimiz:
- Kombi Bakımı: Kombinin düzenli bakımını yaparak enerji miktarını artırıyor, olası arızaların önüne geçiyoruz. Düzenli bakım, kombinizin ömrünü uzatırken aynı zamanda tükettiğiniz tüketimi de azaltır.
- Kombi Onarımı: Bosch kombinizde her türlü arızaya uzman cihazlarımızla müdahale ediyoruz. Hızlı ve güvenilir tamir hizmetimiz sayesinde kombiniz kısa sürede tekrarlanır hale gelir.
- Kombi Montajı: Yeni bir Bosch kombi satın alma, montaj hizmetimizle kombinizin en uygun şekilde montajının yapılmasını sağlar. Hem güvenlik hem de performans açısından en ideal kurulum süreçlerini izliyoruz.
- Yedek Parça ve Aksesuar: Bosch kombiniz için orijinal yedek parça ve aksesuar temini konusunda da destek doldurulabilir. Bu sayede kombinizin performansı ve ömrü olur.
Neden Çorlu Bosch Kombi Servisini Tercih Etmelisiniz?
- Uzman Teknisyenler: Alanında eğitimli ve hijyenik teknisyenlerimiz, Bosch kombiler konusunda uzmandır. Arızaları en kısa sürede tespit eder ve etkili çözümler sunar.
- Hızlı Müdahale: Kombi arızaları özellikle kış aylarında büyük dönemlerde yol alınabilir. Hızlı servis anlayışımızla kombinizin tamiri veya bakımı için aynı gün içerisinde hizmet verilebilir.
- Müşteri Memnuniyeti: Sürekli olarak ve müşteri odaklı hizmet anlayışımızla, sizin hizmetinizdeyiz bizim için en önemli parlaklıktır.
- Orijinal Yedek Parça Kullanımı: Tamir ve bakım sırasında sadece orijinal Bosch yedek bilgilerini kullanarak, kombinizin uzun ömürlü ve verimli çalışma garantisiyle satın alınır.
- Bosch Kombi Arıza Çözümleri
- Bosch kombiler, yüksek kalite ve dayanıklılıklarıyla bilinse de, zaman zaman çeşitli arızalarla karşılaşabilirsiniz. Arızaların çoğu basit çözümlerle giderilebilirken, bazılarının uzman müdahalesi gerekebilir. İşte yaygın Bosch kombi arızaları ve çözümleri :
- 1. E9 Arıza Kodu (Su Basıncı Sorunu)
- Nedeni: Kombideki su
- Çözüm:
- Kombi panelindeki basınç göstergesini kontrol
- Basınç 1 bar altındaysa, kombinin hemen su doldurma vanasını açma basıncı 1,5 bar’dan çıkarılır. İşlemin ardından vanayı kapatmayı unutmayın.
- Basınç normal olmasına rağmen sorun devam ederse, kombinin su basınçlarındaki sensör arızalı olabilir. Bu durumda, bir servis uzmanı
- 2. EA Arıza Kodu (Ateşleme Sorunu)
- Nedeni: Komb
- Çözüm:
- Gaz vanasının açık olduğundan emin olun.
- Doğalgaz
- Kombiyi resetleyin. Resetleme işleminden sonra arıza devam ederse, gaz valfi veya ateşleme elektrodu arızalı olabilir. Servis çağırmanız gerekebilir.
- 3. C1 Arıza Kodu (Fan Sorunu)
- Nedeni: C1 arıza kodu, kombideki fanın çalışmadığını veya yetersiz hava analizi olduğunu gösteriyor. Fan, kombi içindeki yanma için gerekli olan havayı sağlar, bu sayede düzgün çalışması önemlidir.
- Çözüm:
- Kombinin genişliğini tekrar açma hatası.
- Fan motorunda veya hava akışı sensörlerinde bir arıza olabilir. Fanın tamiri veya değişimi için yetkili servis ile iletişime geçin.
- 4. A7 Arıza Kodu (Sıcaklık Sensörü Arızası)
- Nedeni: A7 arıza kodu, kombideki sıcaklık sensörünün (NTC sensörü) arızalı olduğunu gösteriyor. Bu sensörlü, su programlaması kontrol edilir ve kombinin ısıtma sistemi sağlanır.
- Çözüm:
- Sensör bağlantılarında bir sorun olup olmadığını kontrol edin.
- Sensörün değiştirilmesi mümkündür. Bu işlem için bir teknik servisten yardım miktarı önemlidir.
- 5. A3 Arıza Kodu (Atık Gaz Sensörü Sorunu)
- Nedeni: A3 arıza kodu, kombinin atık gaz tahliyesinin tahliye edilemediği veya atık gaz sensöründe bir sorun olduğu belirtiliyor. Bu durum genellikle baca yapısından veya sensör arızalarından oluşur.
- Çözüm:
- Baca çıkışını kontrol edin, tıkanıklık varsa temizleyin.
- Atik gaz sensörünün arızalı olması durumunda sensör değişimi yapılabilir. Bu işlem uzman bir şekilde yapılmalıdır.
- 6. E2 Arıza Kodu (Aşırı Isıtma Sorunu)
- Nedeni: Kombi içindeki suyun aşırı ısınması durumunda E2 arıza kodu alınır. Bu durumda, genellikle sirkülasyon pompasının arızası, tıkanıklık veya filtrelerin kirli olmasından ayrılır.
- Çözüm:
- Radyatör vanalarının ve tesisatının açık olduğundan emin olun.
- Kombiyi açmayı sıfırlayın.
- Sorun devam ederse pompa veya filtrelerde sorun olabilir, yetkili bir teknisyene başvurun.
- 7. E5 Arıza Kodu (Alev Kaybı Sorunu)
- Nedeni: E5 arıza kodu, kombi yanma sırasında alev kaybı yaşadığında ortaya çıkıyor. Bu, gaz basıncındaki ayarlamalarda veya gaz valfindeki bir arızadan kaynaklanabilir.
- Çözüm:
- Gaz basınçlarını kontrol edin ve gerekirse doğal sermaye şirketi ile iletişime geçin.
- Gaz valfinde veya iyonizasyon elektrodunda sorun olabilir. Bu durumda kombiyi sıfırlayın ve servis çağırın.
- 8. E25/E26 Arıza Kodu (Pompa Sorunu)
- Çalışma Saatleri:
Pazartesi – Cumartesi: 08:00 – 22:00
İletişim:
Bosch kombinizle ilgili her türlü soru, arıza veya bakım talebi için bize 0282 263 22 96 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz. Uzman ekibimizle size en iyi hizmeti sunmak için hazırız.